Untitled-1_0000_businessman-touching-wireframe-e-mail-email-marketing-newsletter

האאוטלוק שלכם לא מקבל מיילים? מרגישים שאתם משתרכים מאחור?

הפתרון לכך נעוץ במקרים רבים במצב Cached Exchange שבו האאוטלוק שומר עותק מקומי של המידע ומקבל מהשרת רק עדכונים. כשזה עובד זה עובד. כשזה לא עובד זה…. לא עובד… והתוצאה היא שאתם רואים מיילים עד נקודה מסויימת בזמן ולא רואים מיילים חדשים !

והפתרון ?

יש ללחוץ למעלה "קובץ" (File) וללחוץ על "הגדרות חשבון" (Account Settings).
משם יש ללחוץ פעמיים על שם החשבון.

בחלון שנפתח יש אופציה של Cached Exchange שיש לוודא שאיננה מסומנת.
לאחר הסימון לא לשכוח לשמור את השינויים (ולמי שלא מבין, לחיצה על "ביטול" לא שומרת!)

לאחר מכן יש לסגור את האאוטולוק ולהפעילו מחדש